Grąžinimo sąlygos

Prekių grąžinimas:

Jeigu dėl kokių nors priežasčių pas mus įsigyta prekė Jums nepatiko, galite pasinaudoti savo teise ir per 14 dienų grąžinti prekę.

Dėl grąžinimo susisiekite el. paštu pagalba@nanos.lt, laiške pateikite prekių įsigijimo dokumentus(tai gali būti pavedimo kopija, užsakymo numeris, sąskaita faktūra).

Grąžinimo sąlygos:

-     kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;

-     prekės nebuvo naudojamos;

-     prekės ir jos pakuotės nebuvo sugadintos;

-     nuo užsakymo įvykdymo iki prekės grąžinimo nebus praėję 14d. laikotarpis.

 

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę analogiška arba grąžinti sumokėtus pinigus.

Grąžinamos prekės siuntimo išlaidos dengiamos pirkėjo sąskaita.

Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 dienų, nuo grąžintų prekių gavimo datos.

 

Prekių keitimas:

Jeigu Jums netiko pas mus įsigyta prekė, galite pasinaudoti savo teise ir per 14 dienų prekę pakeisti kita.

Dėl grąžinimo susisiekite el. paštu pagalba@nanos.lt, laiške pateikite prekių įsigijimo dokumentus(tai gali būti pavedimo kopija, užsakymo numeris, sąskaita faktūra).

Keitimo sąlygos:

-     kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;

-     prekės nebuvo naudojamos;

-     prekės ir jos pakuotės nebuvo sugadintos;

-     nuo užsakymo įvykdymo iki prekės grąžinimo nebus praėję 14d. laikotarpis.

 

Prekės grąžinimo pardavėjui ir naujos prekės išsiuntimo išlaidos dengiamos pirkėjo sąskaita.

Kai netinkama prekė, keičiama kita preke, kurios vertė skiriasi, vartotojas turi padengti kainų skirtumą. 

 

 

Kokybiškos išpakuotos prekės yra nekeičiamos ir negrąžinamos.

 

Dėl kilusių neaiškumų galite susisiekti pagalba@nanos.lt