Grąžinimo sąlygos

Prekių grąžinimas:

 

Jeigu dėl kokių nors priežasčių internetu įsigyta prekė Jums nepatiko, galite pasinaudoti savo teise per 14 dienų grąžinti prekę.

Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:

-     kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;

-     prekės nebuvo naudojamos;

-     prekės nebuvo sugadintos;

-     nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (plėvelės, etiketės ir kt.).

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę analogiška arba grąžinti sumokėtus pinigus.

Grąžinamos prekės siuntimo išlaidos dengiamos pirkėjo sąskaita.

Tuo atveju, kai grąžinama prekė yra iš rinkinio, grąžinama suma bus apskaičiuojama pasiliktai prekei pritaikius ne rinkinio, o vieneto kainą.

Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 14 dienų, nuo grąžintų prekių gavimo datos.

Dėl kilusių neaiškumų galite susisiekti: pagalba@nanos.lt 

Prekių keitimas:

 

Jeigu  internetu įsigytos prekės dydis Jums netiko, galite pasinaudoti savo teise per 14 dienų keisti prekę į kitą tos pačios vertės prekę.

Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:

-     kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;

-     prekės nebuvo naudojamos;

-     prekės nebuvo sugadintos;

-     nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (plėvelės, etiketės ir kt.).

Prekės grąžinimo pardavėjui ir naujos prekės išsiuntimo išlaidos dengiamos pirkėjo sąskaita.

Kai netinkama prekė, keičiama kita preke, kurios vertė skiriasi, vartotojas turi atlyginti skirtumą. 

 

Dėl kilusių neaiškumų galite susisiekti pagalba@nanos.lt